
24. spotkanie Social Media Czwartek odbyło się w pubie EXP
Polki są najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w UE (na podstawie badań). Postanowiliśmy wykorzystać ten potencjał i weszliśmy we współpracę z magazynem Claudia.
Ola Ziębka, home.pl
Ola Ziębka, home.pl
Jeśli my już jesteśmy w sieci (claudia.pl), to wy też musicie. Taki komunikat był kierowany na start portalu claudia.pl
Ola Ziębka, home.pl
Ola Ziębka, home.pl
Według amerykańskich naukowców mieszkańcy Polski są bardzo mało empatyczni.
Marcin Zmaczyński, Aruba Cloud
Marcin Zmaczyński, Aruba Cloud
Za granica musimy być empatyczni, jeśli tego nie zrozumiemy, to polegniemy. Jak zrobimy tylko kopiuj-wklej z polskiej strony www, to nie zadziała.
Marcin Zmaczyński, Aruba Cloud
Marcin Zmaczyński, Aruba Cloud
Wchodźcie do krajów, których kultury lubicie. Nie darzycie sympatią Niemców, nie róbcie tam biznesu, bo będzie dużo trudniej.
Marcin Zmaczyński, Aruba Cloud
Marcin Zmaczyński, Aruba Cloud
To nieprawda, że w Internecie nie ma granic. Nie ma granic geograficznych, ale są granice społeczne, językowe, psychologiczne.
Marcin Zmaczyński, Aruba Cloud
Marcin Zmaczyński, Aruba Cloud
-Kim jest współczesny Niemiec?
-Turkiem? (pada odpowiedź z publiczności)
podczas prezentacji Marcina Zmaczyńskiego, Aruba Cloud
-Turkiem? (pada odpowiedź z publiczności)
podczas prezentacji Marcina Zmaczyńskiego, Aruba Cloud
Czy wiesz, jakim językiem korzyści mówią rynki zagraniczne?
podczas prezentacji Marcina Zmaczyńskiego, Aruba Cloud
podczas prezentacji Marcina Zmaczyńskiego, Aruba Cloud
Czy marketing sprzedaje? Nie. Marketing ma zrozumieć klienta, język korzyści i dać możliwość sprzedaży. Marketing może zrobić wszystko, ale produkt musi się sam obronić. Jak produkt jest do dupy, marketing nic na to nie poradzi.
Marcin Zmaczyński, Aruba Cloud
Marcin Zmaczyński, Aruba Cloud

Rankingi, human stories, tips & tricks – to działa w social media.
Łukasz Głombicki, National Geographic
Łukasz Głombicki, National Geographic
News goes first. Mięcho musi być na początku.
Łukasz Głombicki, National Geographic
Łukasz Głombicki, National Geographic
Nikogo nie obchodzi kiedy odbyła się konferencja, a już na pewno nie w pierwszych trzech zdaniach.
Łukasz Głombicki, National Geographic
Łukasz Głombicki, National Geographic

Geek Girls Carrots – 4te urodziny już w czwartek 27 października, też w EXP
Trzeba odpowiedzieć sobie na pytanie: czy sami kliknęlibyście w tekst, który napisaliście.
Łukasz Głombicki, National Geographic
Łukasz Głombicki, National Geographic
W papierze da się uratować tekst ze słabym tytułem. Bo ktoś już kupił gazetę i będzie czytał. W Internecie słaby tytuł najczęściej kładzie cały artykuł.
Łukasz Głombicki, National Geographic
Łukasz Głombicki, National Geographic
W piekle jest specjalny krąg dla ludzi, którzy robią takie clickbaitowe tytuły w Internecie
Łukasz Głombicki, National Geographic
Łukasz Głombicki, National Geographic
Za podanie daty i godziny w pierwszym zdaniu artykułu idziemy prosto do piekła.
Łukasz Głombicki, National Geographic
Łukasz Głombicki, National Geographic
Grażyny na Facebooku to kobiety w średnim lub starszym wieku, którym usunięto konta na naszej-klasie. Nikt do nich nie komunikuje, a dotarcie do nich jest 2x tańsze, niż do innych grup.
Łukasz Głombicki, National Geographic
Łukasz Głombicki, National Geographic
Jak masz smoka, to w video na fejsie dajesz go na początku. I nie zapomnij o napisach.
Łukasz Głombicki, National Geographic
Łukasz Głombicki, National Geographic
Najlepsze co jest na Facebooku w administrowaniu stronami, to shadow ban. Nie kasujesz komentarza, a go ukrywasz. Hejter się wkurwia, bo widzi swój komentarz, a tam 0 lajków i reakcji.
Łukasz Głombicki, National Geographic
Łukasz Głombicki, National Geographic
Zdjęcia są autorstwa Oskara Błaszkowskiego.