Jeśli ktokolwiek miał do tej pory wątpliwości czy finansowanie społecznościowe jest fajne/potrzebne/skuteczne (zakreśl właściwe), teraz znajdzie odpowiedź odwiedzając pierwszy w Polsce sklep internetowy z produktami utworzonymi wyłącznie dzięki najciekawszym kampaniom crowdfundingowym.
Wspieram.to, Beesfund.com, Polakpotrafi.pl, Mintu.me, Kickstarter.com – kampanie kreatywnych twórców na tych serwisach często wzbudzają wiele emocji. Po sukcesie zbiórki i wysyłce nagród do osób ją wspierających zazwyczaj przygoda autorów z crowdfundingiem się kończyła a spóźnialskim wspierającym pozostawało czekać aż produkt pojawi się gdzieś ogólnodostępnie by móc go zakupić.
Od samego początku naszej działalności uważaliśmy że koniec kampanii nie powinien być zakończeniem pięknej chemii między autorem a społecznością go wspierającą.
Postanowiliśmy stworzyć miejsce, gdzie wszyscy fani crowdfundingu znajdą najpiękniejsze „laurki” na cześć sensu finansowania społecznościowego, czyli utworzone za pomocą niego produkty a każdy sceptyk na własne oczy zobaczy ogrom utworzonego przez tłum dobra.
Marcin Galicki, założyciel platformy Wspieram.to i pomysłodawca Crowdmade.pl
Pomysłodawcy sklepu nie ograniczyli się do owoców kampanii z najbliższego im serwisu, na Crowdmade.pl znajdziemy produkty ze wszystkich topowych polskich serwisów a także z amerykańskiego Kickstartera:
• Beesfund.com
• Kickstarter.com
• Mintu.me
• Polakpotrafi.pl
• Wspieram.to
Co można kupić na crowdmade.pl?
Dodanych jest już około 100 produktów z niemal 60 różnych kampanii crowdfundingowych. Dużo muzyki, książki, magazyny, komiksy, gry planszowe i karciane (w tym bestseller z Kickstartera – gra SuperHot), ciekawe, często innowacyjne gadżety czy piękny design i fotografia.
Nawiązań do crowfundingu znajdziemy w sklepie sporo, jest w końcu peanem na cześć udanych kampanii i sensu tego rodzaju finansowania niezależnych twórców. Każdy produkt opatrzony jest nazwą platformy, na którym został zrealizowany. linkiem do udanej zbiórki, kwotą którą zbiórka osiągnęła i informacją o ilości wspierających ją osób.
Pragniemy by docelowo na Crowdmade.pl znalazły się produkty utworzone ze wszystkich najciekawszych polskich kampanii na serwisach krajowych i zagranicznych a także by przez wszystkich autorów, Crowdmade stał się naturalną kontynuacją przygody z crowdfundingiem a strony ich zakończonych sukcesem zbiórek, odsyłały w miejsce, gdzie można podziwiać i nabyć ich efekty
Marcin Galicki