Biznes, Szczecin 0

Czas na największe wydarzenie w dziedzinie zarządzania projektami w Szczecinie!

Interesujesz się zarządzaniem projektami, pracujesz w tym obszarze? Ten artykuł idealnie trafi do Ciebie. 14-15 września w Hotel Novotel Centrum w Szczecinie odbędzie się konferencja Highway To Project Management.

Jest to największe wydarzenie w dziedzinie zarządzania projektami w naszym mieście. Adresowane jest zarówno do kierowników projektów dużych inicjatyw jak i do kadry średniego i wyższego szczebla zarządzania.

Konferencja dedykowana jest dla wszystkich sympatyków i miłośników zarządzania projektami. Będzie to miejsce wymiany najlepszych praktyk, dyskusji i poszerzania wiedzy. Konferencja Higway to Project Management to nie tylko platforma networkingowa służącą promowania zawodu kierownika projektu, ale przede wszystkim doskonała okazja do rozwoju osobistego.

Kto wystąpi na Highway to Project Managament?

Agnieszka Gasperini – Certyfikowany Kierownik Projektów (PMP) z ponad 16‐letnim doświadczeniem w międzynarodowych projektach. Od 1999 pracowała między innymi dla firmy Siemens AG, gdzie tworzyła kulturę profesjonalnego zarządzania projektami, będąc pierwszym kierownikiem projektów z certyfikatem PMP.

Przez 11 lat (2003‐2014) Agnieszka była dyrektorem w firmie konsultingowej PMC zajmującej się konsultingiem z dziedziny zarządzania projektami i funduszami unijnymi. Od 2014 roku pracuje jako zewnętrzny konsultant z firmą Practical Thinking Group dla regionu EMEA. Agnieszka była także prezesem Polskiego Oddziału PMI, a obecnie jest członkiem zespołu PMI EF Community Engagement Community. Mówi płynnie pięcioma językami i jako trener skupia się zarówno na międzynarodowej, jak i lokalnej specyfice zagadnień związanych z zarządzaniem projektami w różnych branżach i środowiskach.

Anders Liljewall – prowadzi obecnie program transformacji cyfrowej w grupie IKEA Industry . Jest byłym CIO i od ponad 20 lat zajmuje stanowiska kierownicze w branży IT & Supply Chain w globalnych firmach różnych branż. Wprowadzanie zmian oraz kierowanie złożonymi projektami stanowi istotną część jego kariery.

W trakcie naszej konferencji przedstawi prelekcję pt. „Digitalization and its impact on manufacturing. MSF – Manufacturing Systems of the Future, Industry 4.0” w języku angielskim.

Dave Gunner – Rozległe doświadczenie Dave’a w zarządzaniu projektami, programami i portfolio liczy sobie już ponad 25 lat. Obecnie pracuje dla DXC Technology, niegdyś znane jako Hewlett Packard Enterprise, gdzie kierował Akademią Zarządzania Projektami. Ściśle współpracował z PMI, będąc m. in. przewodniczącym zespołu przygotowującego PMI Navigating Complexity Guide. Jest wiceprzewodniczącym komitetu przygotowującego inne opracowania PMI – Project Management Competence Development Framework oraz Standardu Organizational Project Management. Jest Dyrektorem ds. Profesjonalnego Rozwoju w PMI UK Chapters. Przez wiele lat związany i zaangażowanyw działania Uniwersytetu Cranfield, gdzie uzyskał tytuł Executive MSc w zarządzaniu projektami i programami.

Grzegorz Szałajko – Jako doradca strategiczny wspiera organizacje w budowaniu strategii, modeli biznesowych oraz skutecznych środowisk do realizacji przedsięwzięć i wprowadzania zmian. Posiada doświadczenie zawodowe obejmujące zarówno współpracę z firmami o zasięgu globalnym jak i z lokalnymi liderami rynku w branżach takich jak IT, telekomunikacja, outsourcing usług, finanse i bankowość, R&D, edukacja, produkcja przemysłowa, energetyka czy branża wydobywcza. Uczestniczy również w tworzeniu międzynarodowych standardów, m.in. jako wiodący edytor IPMA Project Excellence Baseline oraz członek zespołu opracowującego nowy standard zarządzania ryzykiem w PMI. Można spotkać go również jako speakera podczas licznych wydarzeń w kraju i na świecie.

Marcin Guzik – Prezes, Partner w TenStep Polska, trener i doradca w zakresie wdrożeń zarządzania projektami, mega projektami, portfelami projektów, doradztwa strategicznego, wprowadzania zmiany organizacyjnych – realizował kilkadziesiąt wdrożeń w Polsce i za granicą. Posiada bogate doświadczenia pracy z zarządami wielu polskich i międzynarodowych firm. Jego narzędzia wspierające wdrożenia biur projektów, m.in. związanych ze zmianą kultury organizacyjnej czy kontrolowanie projektów, są wykorzystywane powszechnie w wielu krajach. Autor licznych, udanych projektów wdrożeniowych dla takich firm jak KGHM Polska Miedź, GAZ-SYSTEM.

Marcin jako główny architekt rozwiązań, wielokrotnie zbierał najlepsze praktyki związane z nadzorowaniem projektów inwestycyjnych, uzupełniał je na podstawie międzynarodowych standardów i w efekcie przeradzał je w procedury i katalogi dobrych praktyk, które upowszechniał wśród pracowników. Twórca wielu programów szkoleniowych realizowanych z sukcesem w kilkudziesięciu krajach świata. Autor licznych artykułów w prasie biznesowej (Harvard Business Review, Puls Biznesu, Rzeczpospolita), prelegent wielu konferencji i sympozjów w kraju i zagranicą.

Agenda konferencji

Konferencja podzielona jest na dwa dni, 14 września odbędzie się część prelekcji, natomiast dzień później (w sobotę) zaplanowane są warsztaty.

ZOBACZ CAŁĄ AGENDĘ

Ile kosztują bilety?

Jest kilka różnych pakietów (rozpoczynają się od 500 zł), wszystko zależy od tego, czy interesuje nas tylko część konferencyjna, czy również chcemy wybrać się na warsztaty.

KUP BILET NA KONFERENCJĘ

Zobacz również inne artykuły

Przeczytaj poprzedni wpis:
Stwórz swój biznes z Przystankiem Sukces. To już dziewiąta edycja!

Polska Fundacja Przedsiębiorczości wraz z Urzędem Miasta Szczecin, organizuje w tym roku kolejną, dziewiątą już edycję konkursu Przystanek Sukces- biznes...

Zamknij