Pierwszy kwartał bieżącego roku to dla CHR Galaxy okres nieprzerwanych wzrostów odwiedzalności w stosunku do analogicznego kwartału poprzedniego roku. Galaxy zamyka kwartał z 14 procentowym wzrostem.
Wzrost odwiedzalności Centrum to efekt rozbudowy centrum, otwartego dla klientów w listopadzie zeszłego roku, zmian w ofercie jak również działań marketingowych. W ciągu trzech miesięcy 2018 roku Centrum odwiedziło 3 200 000 osób, co dało blisko 14 % wzrost względem analogicznego kwartału roku ubiegłego.
CHR Galaxy znacząco umocniło swoją pozycję na szczecińskim rynku. Nasza rozbudowa jest przykładem skutecznej realizacji strategii, której celem jest nie tylko zaoferowanie nowoczesnej i atrakcyjnej przestrzeni zakupowej, rozrywkowej i gastronomicznej, ale także skoncentrowanie się na oczekiwaniach klientów zarówno w kontekście cen, oferty jak również przyjemności ze spędzania czasu w naszym centrum – podkreśla Mariusz Machnicki Dyrektor CHR GALAXY.
Nowe marki
Od 12 kwietnia, obecne już w GALAXY, Forever 21 poszerzyło swoją ofertę o markę Kendall + Kylie, stworzoną przez amerykańskie ikony stylu i autorytety mody, Kendall i Kylie Jenner. Dzięki wyjątkowej i niezrównanej obecności w cyfrowym krajobrazie, Kendall i Kylie zdefiniowały siebie jako dwie z najbardziej popularnych osobowości obecnego pokolenia. Jest to jedyny taki salon
w naszym regionie o łącznej powierzchni 1555 m2.
Artykuł powstał we współpracy z Centrum Galaxy, które jest partnerem Szczecin Blog.