To już 6. Aula Polska w Szczecinie, a pierwsze wydarzenie w tym roku. 28 kwietnia (czwartek) widzimy się w Business Link Szczecin znajdującym się w biurowcu Lastadia przy Zbożowej 4. Początek wydarzenia o godzinie 17:30. Wstęp jest bezpłatny, ale wymagana jest rejestracja.
Podczas wydarzenia można spodziewać się ciekawych prezentacji dotyczących marketingu lojalnościowego i marketingu relacyjnego. Nasi prelegenci pokażą Wam, że zbieranie znaczków i pieczątek (mimo że najpowszechniejsze), wcale nie jest najbardziej skuteczne. Zajmiemy się również tematami związanymi z obsługą klientów i tworzeniem ich lojalności dla produktów luksusowych. Bo przecież klient VIP oczekuje czegoś innego, niż darmowa kawa za zakup 10 innych produktów.
W prezentacjach pojawią się również kwestie związane z marketingiem relacyjnym. Jak motywować klientów, by z nami zostali, co robić, by zapraszali swoich znajomych.
Agenda spotkania
17:30 – 18:10 – rejestrujemy się i poznajemy nawzajem
18:10 – 18:20 – Aula w 2016 roku – Paweł Krzych, Krzysztof Syrek
18:20 – 18:50 – Marcin Skonieczny, Dige – „Tylko nie używaj pojęcia ‚Program Lojalnościowy!” – budowanie relacji za pomocą aplikacji mobilnej. + dyskusja
18:50 – 19:05 – przerwa
19:05 – 19:35 – Zbigniew Skarul, Oskar Wegner – „Lojalność 3.0 – właśnie idzie, a może już nadeszła?” + dyskusja
19:35 – 19:50 – przerwa
19:50 – 20:20 – prelekcja nr 3 + dyskusja
20:20+ – pogaduchy w kuluarach, czyli networking
Kto wystąpi?
Marcin Skonieczny Partner zarządzający Dige, szczecińskiej agencji interaktywnej/internet software house’u wykorzystującego nowoczesne technologie webowe i mobilne do rozwiązywania problemów i wspomagania pracy swoich klientów, którymi są zarówno korporacje, jak i ‚zwykli’ użytkownicy internetu.
Agencja rozwija aplikacje webowe dla klientów korporacyjnych, takich jak: Toyota, Ecolab czy BASF, tworzy i prowadzi także własne wewnętrzne projekty.
Do sukcesów Dige należy m.in stworzenie i rozwój jednego z czołowych serwisów wiedzowych w polskim Internecie Zapytaj.onet.pl.
Marcin Skonieczny, jako nie-informatyk z wykształcenia – co sobie ceni – jest pośrednikiem pomiędzy programistami, a odbiorcami. Mówi w obu językach – developerów i ludzkim. W najbliższym otoczeniu: żona, dziecko, dziecko.
Zbigniew Skarul – Ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej. Współtwórca strategii reklamowych firm Amica, MK Cafe, Unity Line, Jutrzenka, Invest Bank, Nordea. Współautor koncepcji programów relacyjnych i lojalnościowych firm Lotos, Purmo, JVC, 3M, Aviko, Farm Frites, HDI, BASF, Rockwool oraz pionierskiego w Europie programu Toyota More organizowanego przez Toyota Motor Poland.
Stypendysta United States Information Agency – uczestnik półrocznego programu edukacyjnego poświęconego biznesowym aspektom funkcjonowania mediów organizowanego przez Duke University
Wieloletni wykładowca szczecińskich uczelni wyższych – Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu, Wyższej Szkoły Zarządzania i Wyższej Szkoły Integracji Europejskiej, twórca programów szkoleniowych organizowanych przez Północną Izbę Gospodarczą, prelegent seminariów marketingowych organizowanych przez Transworld Advertising Agency Network.
Kilka słów o Aula Polska
Aula Polska to najstarsza inicjatywa tego typu w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. Ideą spotkań jest promowanie przedsiębiorczości, wspieranie rozwoju polskich przedsiębiorców i innowatorów. To nauka poprzez praktykę i doświadczenia innych.
Ważnym elementem spotkań jest networking, który stanowi platformę komunikacji. Prowadzi do zawiązania współpracy pomiędzy firmami i dalszego rozwoju projektów. Aula sprzyja również budowaniu relacji pomiędzy placówkami edukacyjnymi, ośrodkami badawczymi a biznesem. Aula Polska jest organizowana w 12 miastach w Polsce, a także w Londynie i Berlinie.