21 października (środa) odbędzie się kolejne spotkanie Auli Szczecin. Posłuchamy o temacie automatyzacji i optymalizacji procesów biznesowych. Jak zwiększyć skuteczność, oszczędzając przy tym czas i pieniądze? Ten sekret zdradzą nam prelegenci spotkania.
Okazja będzie wyjątkowa, ponieważ Business Link Szczecin obchodzi swoje pierwsze urodziny. Szykują się ciekawe prezentacje w wyjątkowym wnętrzu. Dowiemy się, jakie możliwości dają najnowsze narzędzia, a także jak poszczególne procesy biznesowe możemy automatyzować i optymalizować.
O prelegentach
Jako pierwszy wystąpi Marek Broda – dyrektor operacyjny w SALESmanago. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W firmie Benhauer zajmuje się edukacją rynku w zakresie Marketing Automation oraz funkcjonalności systemu SALESmanago.
Prowadzi także szkolenia online, przygotowuje materiały i artykuły informacyjne oraz organizuje wydarzenia dotyczące Marketing Automation w Polsce.
W środę przedstawi nam 10 przykładów automatyzacji w Mobile Marketing Automation. Dowiemy się jak wykorzystać nowy obszar z ogromnym potencjałem i jak wykorzystywać efekt synergii pomiędzy mobile, a działaniami z desktopów.
Marek opowie też o zachowaniach konsumentów, o tym jak mobile wpływa na nasze decyzje zakupowe i jak w tym wszystkim stosować mechanizmy marketing automation.
Drugim prelegentem będzie Krzysztof Lebdowicz, właściciel firmy AdHelp zajmującej się marketingiem internetowym, wchodzącej w skład Grupy Brandoo. Krzysztof jest odpowiedzialny za przygotowywanie i realizowanie audytów, strategii, czy harmonogramów działań.
Współpracował z takimi podmiotami jak: Berti, SGI, Unizeto, Biedronka, Unity Line, Invest Komfort i Microsoft.
Na spotkaniu Krzysztof przybliży nam temat automatyzacji pozyskiwania danych z internetu. Wyjaśni także, jak ważny jest czynnik ludzki w tym procesie oraz jak wyciągać właściwe wnioski.
Dobra wiadomość dla startupowiczów! Marcin Zalewski z firmy Wyborowa Pernod Ricard, przedstawiciel marki Chivas opowie o konkursie dla startupów „The Venture”, w którym nagrodą jest 1 milion dolarów.
O Auli Polskiej
Aula Polska to najstarsza inicjatywa tego typu w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. Ideą spotkań jest promowanie przedsiębiorczości, wspieranie rozwoju polskich przedsiębiorców i innowatorów. To nauka poprzez praktykę i doświadczenia innych.
Ważnym elementem spotkań jest networking, który stanowi platformę komunikacji. Prowadzi do zawiązania współpracy pomiędzy firmami i dalszego rozwoju projektów. Aula sprzyja również budowaniu relacji pomiędzy placówkami edukacyjnymi, ośrodkami badawczymi a biznesem. Aula Polska jest organizowana w 12 miastach w Polsce, a także w Londynie i Berlinie.
Spotkanie rozpoczyna się o godzinie 17:30. Obowiązuje wcześniejsza bezpłatna rejestracja.