Miło publikować takie wpisy. Firmie WellServed kibicuję od początku istnienia. W maju miałem okazję testować aplikację podczas Infoshare w Gdańsku. Minęły 4 miesiące, właściciele WellServed nie zmarnowali tego czasu.
Ich aplikacja pojawiła się w najstarszej spółce gastronomicznej w Polsce WARS S.A. Podróżujący na trasie Warszawa-Wrocław oraz Warszawa-Kraków-Warszawa mogą korzystać z usług wagonu restauracyjnego przez swoje smartfony, z dostarczeniem zamówienia do miejsca siedzącego. Zamówienia są realizowane w oparciu o usługę działającą „w chmurze” i jest to pierwszy tego rodzaju projekt w Polsce.
Podróżni korzystający z aplikacji mobilnej na swoich smartfonach mają możliwość przeglądania e-menu z dokładnym opisem i zdjęciami każdej potrawy znajdującej się obecnie w karcie WARS. Zamówienia składane są w dowolnym momencie podróży i dostarczane na miejsce siedzące pasażera, bez konieczności opuszczania przedziału.
Mamy nadzieję, że proponowane przez nas nowe rozwiązanie technologiczne podniesie komfort podróży. Aplikacja mWars umożliwia pasażerowi składanie zamówień bez konieczności wychodzenia
z przedziału.
Paweł Dudek, Prezes Zarządu WARS S.A.
Aplikacja mWARS przygotowana została na smartfony i tablety z systemem Android oraz iOS. Mogą ją wypróbować podróżni jadący pociągiem „Panorama” z Warszawy do Wrocławia. Kolejne testy planowane są na trasie Warszawa – Kraków –Warszawa w pociągach „Kościuszko” oraz „Krakus”.
Dzięki najnowszym technologiom możemy zamawiać smartfonem wybrany posiłek w dogodnym momencie czy miejscu. To pierwsza aplikacja mobilna świadcząca taką usługę w Polsce. Jesteśmy więc bardzo dumni, że możemy uczestniczyć w tym projekcie.
Maksymilian Kuśmierek, Prezes WellServed Sp. z o.o.
Aplikacje WellServed testowane były również w szczecińskich lokalach gastronomicznych: Mała Tumska, Brama Jazz Cafe, oraz Rucola na Podzamczu.