
Kwietniowa, a zarazem wielkanocna edycja spotkania Geek Girls Carrots odbyła się w nowym miejscu, w cowork_mode. Trzymam mocno kciuki za tego typu miejsca, konkurencja będzie spora. Niebawem do tego grona dołączy Business Link w Lastadii, a początkiem 2015 roku Technopark Pomerania.

Cowork_mode robi bardzo dobre wrażenie. Jedna spora salka coworkingowa, sala konferencyjna, „pokój zwierzeń”, gdzie można np. na spokojnie porozmawiać przez telefon oraz olbrzymi taras z ogrodem (oczami wyobraźni już widzę tutaj plenerowe eventy).

Misją Geek Girls Carrots jest promowanie pozytywnych wzorców przedsiębiorczych kobiet, które odnoszą sukcesy w branży IT. Z oczywistych względów na spotkaniach pojawiają się również panowie, co zresztą doskonale widać po zdjęciach.

Oczywiście nie mogło zabraknąć kawowo-ciastkowego cateringu. Piwko poglądowo, jako #darylosu jednego z prelegentów.

Cowork_mode to także miejsce na sztukę. Do końca maja w cowork mode można prace tegorocznej laureatki Nagrody Artystycznej Miasta Szczecin za 2013 rok – Natalii Szostak.

Ostatnie przygotowania przed rozpoczęciem spotkania i przybyciem uczestników. Spotkania Geek Girls Carrots są streamowane przez Internet- relację zapewnia Piotr Pilek z LanTech.

Powoli zaczynają schodzić się ludzie. Optycznie w kwietniowym GGC uczestniczyło 35-45 osób.

Piotr w swoim żywiole :)

Spotkanie rozpoczęła Paula Mistak, jedna z organizatorek. Krótki, treściwy wstęp na temat tego, co dziś nas czeka.

„Za barem” Łukasz Kowalik ;)

Pierwszą prelegentką była Nina Pankiewicz, która opowiedziała o subskrypcyjnych usługach online. Na początku dobrze uzmysłowiła zebranym, że praktycznie każdy korzysta z subskrypcji. Telefon na abonament, telewizja kablowa, a jeśli mówimy to usługach online, to np. Spotify, Netflix… W prezentacji mocno skupiła się na ofercie Microsoftu: Azure, Office365 itp.

Uczestnicy GCC

Medialnie wydarzenie było mocno obstawione. Radio Szczecin, ekipa wSzczecinie.pl, wynajęty fotoreporter Oskar Błaszkowski + sporo wrzutek na Instagram, Twitter, FB.

„Zdjęcia bardzo”.

Z drugą prezentacją wystąpił Łukasz Kowalik. Pokazał różnice w komunikacji w social media, a ogólnie w komunikacji w Internecie. Skupił się na relacjach firma-konsument. Sporo ciekawych przykładów z życia wziętych i to z rynku szczecińskiego.
Sam na foursquare dodałem z 30 miejsc ze Szczecina. Resztę dodał Paweł Krzych. Łukasz Kowalik