W social media jest niebezpiecznie? Jak wykorzystać real time marketing?
W czwartek 23 czerwca w Rotundzie Północnej na Wałach Chrobrego odbędzie się przedwakacyjna odsłona Czwartkowych Spotkań Social Media. Początek wydarzenia o godzinie 17:00, prezentacje rozpoczynają się o godzinie 18:15. Tym razem prezentacje dotyczyć będą bezpieczeństwa w mediach społecznościowych oraz wykorzystaniu real time marketingu w biznesie. Na wydarzenie obowiązuje rejestracja pod linkiem 22czwarteksocialmediaszczecin.evenea.pl. Warto przybyć na czas, dla pierwszych 30 osób piwko gratis.
Agenda spotkania
17:00 – 18:15 – przedeventowy networking
18:15 – 18:30 – Kacper Skoczylas, rozpoczęcie spotkania, idea Czwartków Social Media
18:30 – 19:00 – Kamil Porembiński – „Każdego dnia dajesz dymać się w sieci, czyli o bezpieczeństwie w social media”
Kamil Porembiński – CEO thecamels.org, architekt systemowy, administrator Linux, a czasem Windows. Lubi tematykę security. Obecnie właściciel firmy thecamels.org, zajmującej się projektowaniem wysoko dostępnych aplikacji webowych, startupów itp. Wcześniej pracował jako architekt i administrator przy systemach takich, jak ProofHQ, TP S.A., Orange.pl, Empik.com. Na co dzień zajmuje się żeglowaniem, lataniem, fotografią i podróżami. Prowadzi bloga viaxe.pl.
19:00 – 19:20 – przerwa / networking
19:30 – 20:00 – Dagmara Pakulska – „Real-time marketing – odkryj potencjał otaczającej rzeczywistości”
Dagmara Pakulska – marketer, szkoleniowiec i HR-owiec z kilkuletnim doświadczeniem. Zajmuje się tworzeniem strategii dla marek, jak również prowadzeniem ich komunikacji w mediach społecznościowych. Jest autorką wielu prezentacji i artykułów na rozmaitych blogach i portalach tematycznych. Jej misją jest nawracanie na Twittera polskich marek, które wciąż nie dostrzegają ogromnego potencjału drzemiącego w tym medium społecznościowym. Od 2015 roku wykładowca na studiach podyplomowych AGH i WSE. Ogromna fanka szczurów i…kocurów. Obecnie Online Strategist w MJCC.
od 20:00 networking i kuluarowe pogaduchy
Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?
Integracja szeroko pojętej branży marketingowej. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą z zakresu digital marketingu i nowoczesnych form komunikacji. Do tego oczywiście dobra zabawa. Mamy sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą, czy związkami. Wyjdźcie z domów i z pracy, sprzed komputerów i tabletów, i poznajcie ludzi związanych z marketingiem.